camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, March 1, 2011

genjatan mata...

seperti biasa bila aku mula bertugas shif malam, mata aku mulai mengalami genjatan ( salah sendiri juga sebab sukarela mahu )..pernah dengar perkataan genjatan mata?...hahaha genjatan senjata adalah kan..masa sekolah dulu cikgu selalu sebut atau masa berita di tv atau radio akan ada ayat seperti ini,' pihak tentera ****menghormati desakan****untuk di adakan genjatan senjata buat sementara waktu yang membawa maksud pemberhentian penggunaan senjata...

kalau genjatan mata caner pulak tuh?...adakah pemberhentian penggunaan mata?..kan
salah lah ayat aku ni makna nya..tapi caner ye nak cakap yang mata aku ni dah berhenti nak tidur?? mata yang sepatut nya di gunakan untuk tidur tidak mahu tidur dan korang tentu sedia maklum kalau kita tak cukup tidur apa jadi?...mamaiii siut

sekarang ni pun aku tengah duk perati jarum jam bergerak..tik tik tik..bunyi lain tak ada, bunyi cengkerik tak ada...yang ada hanya bunyi kenderaan yang tak pernah mati...mana aje lah diorang ni pergi kan...sampai subuh nanti, sampai pagi, tengahari dan petang pun aku tak akan tidur nih percaya lah..bila masa aku tidur??..bagus soalan tuh...masa aku menderive nanti aku akan terlelap!! bagai dibuai2, bagai di timang2 sedap nya...kat trapik lait nanti aku sempat berdengkur...hahaha pasti hon berdentam dentum ...

jum mata tidur...jum laaaa....

owwh please give me a gudnight kiss..ahakss



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...