camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, March 27, 2011

18sx hahaha..

aku memang agak alegik dengan bunyi2an terutama kalau nak tidur,tak kira nak tidur malam atau siang..berdetik sikit pun telinga aku boleh dengar..
tu pasal kalau anak buah ku yang kecil kalau menangis malam, aku rela bangun tolong bagi 'senyap' dan makin sengaja lah mak pak dia buat2 berdengkur!

ni si gray dan pinky ni makin menjadi2 'bising' nya..aku nak lah lelap kan mata kejap sementara jap lagi nak pergi kerja..isskkkkh tak sudah lagi ker drama kamu berdua??

dari kejadian di senja yang syahdu itu, aku yakin sungguh yang pinky ni masih perawan...camner aku leh tau?..hahaha kata 'mama' kat diorang, aku tau lah setiap gerak geri nya...si pinky sekarang dah menjauh diri dari si gray dan shock..dia kerap termenung dan melengung..ada sekali tu aku lihat mata nya basah...makan pun dah asing2 sekarang, tidak lagi makan berjemaah..tapi yang 2 ekor tu tau pulak tak makan bahagian dia..

dan malam semalam, bila aku dengar ngauman manja dah bertukar kepada ngauman garang, cepat2 aku jenguk..sah!! gray buat pergubaan yang ntah keberapa kali nya..pinky pandang aku minta tolong, nak jer aku cakap..
'bagi jelah pinky..sedap apa'..
dan kat gray nak jer aku tolong..kahkaahkah
aku nak snap tapi tak jadi..kang jadi blog lucah pulak..

aku tak paham kenapa pinky taknak gray..hansem aper
wajah sweet pinky yang ketakutan
hanya mampu PANDANG BELAKANG..DUDUK REYYGANG REYYNGGANG..haha

p.s sangat terharu dengan apa yang terjadi..apakah binatang sekarang sudah mempunyai hati dan perasaan seperti manusia? dan manusia pula telah berHATI DAN PERASAAN SEPERTI BINATANG??..tak kenal hukum hakam lagi dah?

mama faham perasaan mu pinky..pinky tunggu mr right ye...uwaaaa mama pun *mati la kena carut ngan dak itam dan shikin..muahahahaa



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Kah kah kah kiok...
Lucu tol lar...

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » 18sx hahaha..

azahrohaizah said...

ini saja lah penghibur hati ku..
shikin...u dah jumpa mr right u? huhuhu

Shikin JD said...

Mr. Right?

Hmmmm....ada ramai juga yg cuba hampiri tapi bkn senang kite nak ulangi kan?

Nanti2 la ble kite jumpa kite stori2 k!

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » 18sx hahaha..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...