camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, March 3, 2011

bila kanak2 menjadi bapa....




wajah si bapa lebih babyface lagi...

ibubapa muda yang 'sudi' bertanggungjawab
aku tak tau nak kata apa bila terbaca cerita ini sewaktu tangan ku yang memang tak pandai diam mengacau uncle 'Google'..si ayah ni masih anak-anak, Alfie Patten,umur baru 13thn you terpinga2 bila tahu girlpren dia mengandung...awek dia Chantelle Steadman yang berumur 15thn ( ok la sikit nampak matang dah )

mereka mengaku tidur bersama dan entah macamana telah melakukan sex SEKALI SAHAJA malang nya perbuatan yang hanya seperti main pondok2 itu telah membuah kan hasil!

akhir nya lahir lah anak mereka Maisie Roxanne - dengan berat 7 pound 3 ons..sayu pula hati aku bila melihat si Alfie ni menciom anak nya dengan penuh kasih sayang dan Chantelle membelai dan memangku bayi nya dengan penuh rasa tanggungjawab...TAKDA PULA MEREKA TERPIKIR ATAU BERPAKAT NAK BUANG BAYI MEREKA TU KAN..


cuma aku pikir...ehh aku tak mampu nak pikir...no no aku tak habis pikir...caner ehh kalau perkara ni berlaku kat Mesi'a??



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

O.O . . biar betul . . .
Kalau kat Malaysia mcm ni . . . hemm . .tak boleh nak bayang laa. . .
tapi sekurang-kurangnya mereka bertanggungjawab. . .

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » bila kanak2 menjadi bapa....

azahrohaizah said...

mida
mereka bertanggungjwb sbb mendapat sokongan dari parents dan masyarakat, dah terlanjur satu hal, sekurang2 nya xda lah asyik jumpa bayi kat sungai atau kat tandas kan....

Asmi Asmidar said...

itulah . .soal nyawa diremehkan .:( sedih betul .

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » bila kanak2 menjadi bapa....

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...