camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, March 21, 2011

tawar lah...

korang pernah main tak teka teki ni...ada 3 perbuatan tapi jawapan nya hanya satu perkataan?

contoh:-

1. kenapa gigi sakit?
2. kenapa pencuri kena tangkap?
3. kenapa ubi jadi kayu?
4. kenapa jadi baby?...opppsss

jawapan nya lambat CABUT!!!

yang ni lak :-

1. boss, harga suplier bagi ni mahal lah
2. aduhh pak, tangan sy kena sengat ikan keli
3. apasal kelat muka minum teh tu?


jawapan nya TAWAR LAH!!

apasal aku merepek meraban pagi2 buta nih?...ntah ...SEBAB HATI AKU DAH TAWAR AGAK NYA

aku ni sebenar nya simple jer...bila hati aku dah tawar, aku akan jadi orang yang selamber aje...tidak ada dendam, tidak ada sakit hati sebab sudah tidak ada 'feeling'...( jangan kan nak cemburu, ko nak mengawan depan aku pun..mak tak kesah noks!! )



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...