camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, March 14, 2011

ketam macho..

Seekor ketam berjalan-jalan di tepi pantai sambil mengurat.Tiba -tiba lalu seekor ketam betina di depan dia cuba mengurat

"hai cik adik jalan sorang -sorang jom kita kahwin ,"tanyanya dengan selamba".

Ketam betina itu menjeling dan dia pelik kenapa ketam jantan itu berjalan tidak mengiring sepertinya.

"Woww..hebat betul jantan ni jalan pun macho tak macam aku...

boleh kalau awak sudi.'jawab ketam betina tadi.

Mereka pun kahwin tapi keesokkannya ketam betina berasa hairan kenapa suaminya berjalan mengiring sepertinya tidak seperti semalam yang jalan lurus.

"Abang kenapa abang jalan mengiring seperti saya kan abang jalan lurus semalam"tanya ketam betina.

"Kau nak aku hari-hari mabuk.'jawabnya selamba.


credit borakkosong.com



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...