camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, March 21, 2011

ermmm yummyy....





p.s tadi aku buat function kat bukit bintang...hujan lebat giler...sekarang kepala aku macam ada batu besar atas...TAPI DESIGN BUAH KAT ATAS BUKAN AKU YANG BUAT...aku ciplak gambar kat zonbebas.com..( aku ciplak sebab gerammm..tak pandai nak wat camni.. )



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

woo .comel comel .:D

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » ermmm yummyy....

azahrohaizah said...

cute macam mida...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...