camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Wednesday, June 1, 2011

ini semua salah ku...

kalau lah aku tidak cepat mengalah dengan godaan mu...aku lah aku tidak cepat menyerah...kalau lah kalau aku tahan berahi....tidak lah jadi begini...apakan daya aku juga punya nafsu...nafsu yang aku percaya telah Allah sertakan bersama perasaan yng lain2...

salah aku kah sekarang??...perut ku yang membusung yang ku heret berbulan2 nih...ingat senang kah?..mudah kah?...nak menyalahkan aku seorang, kau memang kejam...untuk aku menanggung kesakitan ini seorang, kau memang zalim..zalim...

semasa di buai asmara, kita nikmati bersama..semasa memadu kasih juga kita puas bersama...mengapa sekarang aku terkontang kanting seorang menahan kesakitan??? aik...

baik....baik lah...andai itu mahu mu...pergi..pergi lah kau...benih cinta ini hak ku...kepunyaan ku..
jangan kau cuba2 hampiri...ingat GRAY...hak ku...

*



*



*


*


p.s coretan ini berdasarkan kelakuan Pinky yang kesakitan hendak brsalin..sdang Gray wat donno...Pinky mngiau2, menggeser2...mnggigit2 telinga Gray...si Gray ni bantai lari keluar..
panik kut..
ngan aku ,aku sekali panik bila nampak sekor dah terjuntai dari bontot Pinky...aduhh nak wat caner nih..kalau lah aku ingat nak snap video hp...mesti gempak tengok adegan ni...



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...