camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, June 23, 2011

malam ini aku menangis...

beberapa hari lagi ( 29hb jun ini ) genap umur blog aku yang merapu ini setahun.
aku tak pernah berniat membuka blog ini untuk tujuan glamer atau mencari follower teramai atau menjadikan punca pendapatan..aku hanya jujur dengan diri ku sendiri..tapi masaalah nya aku memang rabun IT..tapi idak ler sampai bute wehhh...

di sebabkan aku suka menulis tapi seumur hidup xpernah ada dairi, aku suka membaca tapi malas nak pegang buku...so jalan terbaik ialah dengan menekan mouse...dulu blog ku macam hampeh ( sekarang ok sikit kut..ngeee ) apa yang ku tulis hanya kisah suka duka hidup ku, tak berilmiah langsung!..mujur ada beberapa blogger hebat yang menjadi idola dunia blog ku, di sanalah aku menimba ilmu ber blog sebanyak mungkin..

tapi aku sungguh tidak menduga, akan di....akan di nukilkan atau di abadi kan hingga sebegini rupa..sungguh aku sangat terharu...titis2 airmata ku masih belum kering saat aku menaip entry ini...Dia seakan telah khatam keseluruhan isi blog ku..dia seakan menyelusuri seluruh perjalanan hidup ku dan dia seakan telah mengenali ku se abad lama nya!..sungguh..sungguh aku hiba...

buat sahabat maya ku..www.kedaibukuperintis.blogspot.com
hanya terima kasih yang tak terkata...


kamu yang di kenali...

sebagai Azah_

mu menapak awan
mu mengusung beban
mu hujanni perasaan
yang disembunyikan
dalam diam diam

mu nampak tenang
sunyi dan berdikari
budi melambung tinggi
anugerah insani

mu nampak molek
senyummu warisan ibu terbaik
kata katamu tenang berkolek
air tidak terpercik.tenang arus kemudik

(credet to my friend....azah)



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

6 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Phewittttttttttttttt...

Hmm...hmmm....ada secret admirer ::)

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » malam ini aku menangis...

azahrohaizah said...

awak..dak Tam..shazlan..mida...
admirer kiter yang dah tak secret

huahuahua!! =))

apasal tanak tomoy arini? takut ngan secret admirer kiter ehhh...
huhuahua

Lan LoloQ said...

cayalah!!!

Lan LoloQ Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » malam ini aku menangis...

azahrohaizah said...

Lan...

cemolot jum :-*

Anonymous said...

berbalas rupanya..disini...sama2 kita nanges nak.....

Anonymous Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » malam ini aku menangis...

azahrohaizah said...

hai anon

meh ler join...kenal kan diri
kita cemolot sama nak?
thanks ya singgah

:-*

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...