camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, June 9, 2011

harga diri....

http://redl.glitter-graphics.net/pub/2053/2053891pacu3af5iy.gif"peat;">

Assalamualaikum dan selamat pagi...( kes buang tebiat..xpenah2 bagi salam...ni pasal hati berbunga2 sebab ada 'orang' baca pagi2 sebelum mulakan kerja...tq so much )

kadang aku rasa sangat lemah
dengan keadaan ku
tambah lemah dengan orang
di sekeliling ku

kadang aku rasa tidak di perlukan
di kala aku sangat memerlukan
kadang aku rasa sangat menyusahkan
di kala aku perlu pertolongan

kadang aku rasa tidak di cintai
di kala aku sangat menyintai
kadang aku rasa tidak punya harga diri
di kala aku mengharap di hargai....!!

dan tiba2 aku merasa ada Tuhan di sisi ku...aminnnn




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Relax jer Zazah,

Kala kite amat memerlukan
kite tak temui apa yg kite cari
kena redha & jgn terlalu mengharap
sbb kite takot kite akan menanti2
yg xkunjung tiba

*poloks coms*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » harga diri....

azahrohaizah said...

betul tu Kikin..sebab tu kita relax jer...penat dah mengharap nih..ni satu lagi harapan dak itam tak muncul2 jengah kiter...Diva mana ingat kita khenn Kikin khennn...

hari ni ada mood nak polok lama2...

uhh uhhh

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...