camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, June 27, 2011

dah...buat hal lagiiiii...

malam ini tidur aku sungguh terganggu...iskhhh aku ni dah la spesis yang susah nak tidur,bila dah tidur tu..tolong lah jangan ada gangguan apa2..jangan lah ada bunyik orang bukak pintu atau senyap2 masuk bilik aku curi handphone...gerenti aku dengar punya dan terjaga..( curi hp?..ermmm curi hp nak bergayut dengan aweks!...)

tengah sedap di ulit mimpi, tetiba aku dengar sayup2 bunyi rintihan..macam bunyi orang stim tu...kemudian ada bunyi lagi manja seakan merayu pulak...apake benda ni susubuh sepie ni...malam jumaat ker?..eh dah nak pagi Isnin..ni apa ni?

kemudian tak cukup berkejaran depan bilik, dah memanjat naik atas katil aku lak..dah bergomol sebelah aku..yang sorang dah tak tahan..yang sorang masih tak rela lagi...adoyaiii
aku lak yang naik geram...gedebuk aku baling dengan bantal...hamik kau!

....ya Allah si Gray ni dah tahu Pinky dah lepas pantang, dah slim mlimm (walhal perut dah menggeleber dan tetek dah melayut..heheheh ) ha apa lagi dia mula lah nak projek..yang si Pinky ni apahal la pulak tak ndak...iskhhhh

aku terrai cuba nak sambung tidur yang terganggu..lantak dema ler nak tungging terbalik...
ingat dah settel dah problem..la masa aku keluar nak ke bilik air, masih tak sudah lagiii..si Gray masih tergigil2 mengekor, mencium, menjilat buntut si Pinky...si mak budak ni pulak sedaya mungkin mengelak, memanjat kat mana dapat...sebab dah teran 5 ekor budak, dah hilang rasa ghairah gamak nya....

nampak jer batang idung aku, si Pinky terus mengadu...panjang lebar ngiau nya...
aku kata apasal tak ndak...sedap apa...
tak pun kita tukar tempat!!!
kwangkwangkwang....

( aku ada snap adegan 18sx tu, tapi usb wat hal la pulak...)





yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

5 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Zazah,

Kalo ssh nak titun kena kejor ayam belanda ni, hehehe...[baca: gulaikan daaa]

Kalo lupa, baca link ni http://shikinjd.blogspot.com/2011/06/insomnia.html

Kuwangkan stress baru leh titun lena...

*muah..muah..muah....haaaaaaa rindu nak com*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » dah...buat hal lagiiiii...

azahrohaizah said...

Kikin..
kita ni OKU maner larat nak kejor ayam Banda..dulu ada boypren Belanda...dh clash..hehehhe

awak masak kiter makan jeer leh???

huahuahua..kiter pun windu nak cemolot

jum..jum..:-*

Shikin JD said...

Wahahahaha, baru nak soh u masak i dtg makan, hikhikhik...OKU katanyerrr....*muah*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » dah...buat hal lagiiiii...

Asmi Asmidar said...

cute aunty cute:))
heheheh hadoiii parah2 18 sx .

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » dah...buat hal lagiiiii...

azahrohaizah said...

Mida'

18sx..18sx la mida
itu jelah pun kawan aunty kat rumah

sok raya Mida dtg amik anak Pinky ye
bankrap aunty nak bagi makan!...

*kiss *hugs

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...