camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Friday, June 3, 2011

baru rasa terharu...

OSAMA BIN LADIN??

aku sebenar nya tak pernah ambil pusing tentang perkembangan dunia...sumpah, biarlah korang nak kata apa..kata lah aku ni cetek ilmu alam, dangkal pengetahuan Am....katak bawah tempurung..kata lah!

memang aku akui aku kurang membaca, kurang menonton siaran berita apalagi berita CNN...tak juga aku hanya ambil pot pasal dunia hiburan dan isu gossip semasa..TAAAAK...yang tu pun aku tak ambil tahu gak..tak caya?..tanya lah aku pasal drama NOra Elena? yang dok hangat blogger2 cerita kat entry depa..aku xpernah tonton pun...

tu kadang bila borak ngan orang 'cerdik pandai' aku banyak diam jer..aku malu benar nya nak menyampuk..takut salah!! hahahaha...( pernah apa orang kata aku BODOH...malu lah...baik diam kan...**memang pun..heee )

so bagaimana agak nya aku habiskan 24jam dalam hidup aku erk..tak membaca, tak menonton...tak campur orang..terasing...( ramai orang kat sekeliling aku kata, mereka akan jadi GILA kalau duk kat tempat aku...ha tau xper!! )

( masa sehat, masa kerja dulu lain lah..aku lah pompuan yang paling mengeletis..hehe..pantang di cabar dan suka sangat cabaran..rasa PUAS ya amat bila benda yang orang lain KATA xleh buat dan TAK BOLEH buat..aku BOLEH!!!...SO KORANG /AKU INGAT LAH YE 5 SEBELUM 5 )

iskhhh dah melalut jauh ni..aku nak cerita gambar yang aku copy & paste dr blog borakosong..tengok tu gambar Osama bin Ladin yang secara xsengaja di jumpai oleh seorang lelaki di West Midlands kat Britain ketika dia nak menyapu mentega pada roti yang baru di keluarkan dari pembakar roti!!

masyaallah...selalu yang menakjubkan bila tertera kalimat ALLah atau Muhammad atau sebarang tulisan jawi pada daging atau sayur atau daun atau kulit binatang... tapi kali ini? tak kan sengaja buat kut..kalau kat kertas ker kat gambar youtube munasabah lah juga..ini kat roti brader.. cer amati kesan terbakar tu membentuk jambang dan janggut, juga terdapat hidung dan yang buat aku terharu ialah bentuk mata nya yang merenung tajam seolah2 berkata 'U watchout world'!!!...I will be back soon...wahhh jauh imaginasi aku..


p.s moral of de story nya apa?...ntahhh sila lah bagi komen kat hamba yang kurang ilmualam nih..



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Mende2 camni kite xleh terlalu taksub sgt...
Tapi apa2 pon sume tu dgn kehendakNya...

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » baru rasa terharu...

azahrohaizah said...

betul tu kikin tp kita salut lah juga kalau ada orang
yg sgt kreatif boleh wat camtu kat woti


aikk? rini xnak polok2 ciyom2?

Shikin JD said...

Tu la kite pon xtau kebenarannya tapi x mustahil sbb jika dgn kuasa Allah, sume tu rahsiaNya, Hanya Dia Yg Maha Mengetahui...wallahualam

Lupa nak polok2 td....

Meh polok2 com2....muah!!!

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » baru rasa terharu...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...