camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Wednesday, June 22, 2011

saya pun nak munga gakkkk.....

saya sayang awak
bersusah payah demi membuktikan cinta..( berapa percent la upah kawan tu? )

p.s kadang kita manusia susah sangat nak mempamer rasa sayang..
sehingga hanya mampu menduga, namun sering gagal mentafsir!!



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

5 dah luah kan rasa:

kedai buku perintis said...

jangan jemu mendoakan sidia.akan terasa juga suatu hari atas keiklasan hati kita.Allah akan memperlihatkannya kepada mereka2 yang dikehendaki...kasih sayang tidak perlu pada ucapan...rasai dengan gerak hati....


cantek blog....

dari rakan maya..

kedai buku perintis Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » saya pun nak munga gakkkk.....

azahrohaizah said...

My friend.. (KBP)

terima kasih..
sepatah kata yg sangat terkesan di hati,
semoga kita akan baik baik saja...insyaallah


blog anda pun cantik juga,tenang dan damai disana
sinngah lg ye..

Shikin JD said...

Kdg2 ble da 'terlepas' baru kite kesali

Oleh tu ble da rasa itu adalah 'belahan jiwa' atau sbhg 'nyawa' kite, jgn biar dia berlalu...

*muah...muah...muah kiri kanan sampai lebam2*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » saya pun nak munga gakkkk.....

azahrohaizah said...

Kikin,

tu sebab org dolo2 buat pepatah, dah terantuk baru tengadah,sesal dulu pendapatan, sesal kemudian xberguna
tapi mana lah ada worang yg nak mnyesal dulu kan??

xmo la kasi lebab
chup chup kasi levbait...:-* :-*


( xsenonoh 2 worang nih..heheeh

Shikin JD said...

Zazah, kalo nak lebait mintak ngan dak Tam...*motip*

Larikkkkkkkkkkkkkkk....

*muah 10x*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » saya pun nak munga gakkkk.....

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...