camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Saturday, June 11, 2011

ayoo..kelab taat suami kata nya...


korang nampak tak gambar yang aku upload tuh?...ye puan puan, pelancaran KELAP TAAT SUAMI kata nya..( gambar ehsan dr blog syahrilkadir.wordpress ) Naib Presiden kelab itu Dr Rohaya Mohamed dalam sidang akhbar nya mengingatkan golongan isteri supaya patuh dan melayan suami seperti "pelacur kelas pertama"...!

kata nya kesediaan isteri untuk patuh dan melayan keperluan sex suami pada bila2 masa suami 'berkehendak' akan mengelak kan suami dari berlaku curang dan mencari 'pelacur'

korang bacalah sendiri apa kata nya..xkoser aku nak terjemah

ermmm...pada pikiran aku yang sekolah tak tinggi ni lah kan...bukan kah kaum wanita itu sudah fitrah semulajadi nya bila sudah menjadi isteri akan taat dan setia 150% kepada suami, tak kira lah suami pilihan sendiri atau pilihan keluarga...

tak kira lah boleh terima ke tidak, rintihan hati dan jiwa tolak tepi, bila suami 'mengajak' akan sedia 'berkhidmat'!...ni apaker benda ni nak tubuh2 Kelab Taat Setia bagai...berapa nisbah isteri yang tak setia jika di banding kan dengan suami yang curang??
ada suami kesah???

camon lah...jangan lah nak merendah kan diri sampai camtu sekali...ada ker nak di sama kan ngan pelacur?...iskhhhh

kita bersedarhana sudah lah ..tunaikan kewajiban kerana Allah..ikhlas seadanya...kalau dah perangai suami miang, jatuh hati kat staff opis dia, ( ni sebab kat tempat kerja 8jam paling kurang, kat rumah -tengok berita, layar internet= tinggal 4jam jer dengan isteri ) kemudian dah syok pulak bercinta maya...haa kau ..puan tunggu lah sampai terlena, dah berdengkur karang baru dia pelan2 baring kat sebelah, feeling2 kat awek di alam maya tadi!

nak layan macam pelacur kelas pertama macamana?...( pelacur pun aku rasa, jantan akan tukar2..diorang tak langgan orang yang sama..am I right? ) yang penting aku rasa suami bukan nak sex semata2, mereka nak kawan dan kekasih....( yang ni yang payah nih!..kena lah kita belajar balik jadi kawan dan kekasih )

tapi kan, bab isteri yang kesepian ada kah para peria ganteng di luar sana kesah?...ada nak tubuh Kelab Taat Isteri atau Kelab Satu Suami Satu Isteri?...memang...memang lelaki di boleh kan kawin sampai 4...tapi ada kah 'BERAS' dan 'KERAS'?...mampu kah berlaku adil?..adil ni bukan saja setakat yang zahir tau bang, tapi yang batin jugak..apa isteri atau pompuan ni xda nafsu ker?...

ada suami yang dah berkahwin muda, isteri tua di tinggal begitu saja, samaada dah xda selera atau kena 'guna2' dengan isteri muda yang tamak wallahualam...kalau sehari dua xapa, ini bertahun2..datang bertanya khabar dan jenguk anak jer...ada kah patut??

tapi pokok nya tetap xadil membiar kan isteri yang lagi satu kegersangan, bila isteri curang, ( ni belum lagi sampai keranjang lagi nih...baru bergelak2 di handphone dan bermesej..terkantoi) wahhh bagai perang dunia kedua...hampir nak berparang!...bang, cer chek balik kat mana punca nya?..dah awak nak kawin lgi, kawin lah..itu pun si tua dah cukup merana..yang abang biar dia kering tu kenapa?...

mana pejuang2 wanita nih?...xnak tubuh kelab???



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Alarrrr mencik lar, asyik2 nak bagi kesenangan kat org jantan jer, abehpun kite ni xde prasaan ker? Ati kite lak camne kan? Unfair !!!!

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » ayoo..kelab taat suami kata nya...

azahrohaizah said...

tu la pasai... cek marah berapi2 nih...

jum kiter tubuh kelab nak?...

ajak dak itam yg dah sumbung tu skali..

apa nak bagi nama kelab?

wakakaka

Kikin....tak polok2 ????

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...