camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, May 31, 2011

tak seindah wajah....

hari ni aku nak sangat makan nasi ayam...nak sangat..
ni aku malas nk snap muka sendiri nih...muka macam amah indon kena dera ngan majikan...iskhhhhh ( kesian mangsa dera ni...haha )
tengok gambar kat menu ni lagi ler bergelora nafsu aku nak makan...aku order yang no6 tu..yang ada sayur kailan...
cer tengok apa yang aku dapat?????....uwaaaa terencat nafsu makan ku....adehhhh




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Adeiiii, cincai boncainya kedai tu...
Just tuang kicap atas ayam tu jer?
Ntah2 kicap biasa jer...

Kalo kite akan ban trus msk kedai tu...

Biasa la kdg2 penjual ni just pk untung jer, dia xpandai nak amek ati pembeli, dia xpk kalo sume pelanggan xpuas ati camne nak promote kedai dia, last2 org xkan ulang blk ke sana, dia gak yg rugi....xde langsung pemikiran long-term business...

*polok2 com2 geget2*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » tak seindah wajah....

azahrohaizah said...

Kikin nih kalau dah membebel...hehhe

itu lah kin yang buat kita marah tuh..terus jer kita snap...
masaalah nya nya kat foodcourt besar, bukan kat gerai pasar malam..
sabar jelah kan

*hugssssss

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...