camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Saturday, May 14, 2011

sangat..sangat...

tiba tiba
aku terasa sangat sakit
tak pasti samaada tubuh ku
atau hati ku yang sakit

tiba tiba
aku terasa sangat sepi
tak pasti samaada waktu
atau jantung ku yang terhenti

tiba tiba
aku merasa sangat rindu
tak pasti samaada yang aku
rindu juga merindui ku

tiba tiba
aku merasa kenyataan itu
amat pahit
lebih pahit dari ubat yang ku telan!!...

hadiah mothers day..hehe ko ader?...
LOLA MARC JACOBS PERFUME





yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Wah! bestnyerrrrrrrrr....

Beruntung kamu Azah, alhamdulillah

*hug2 kiss2 muah!*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » sangat..sangat...

azahrohaizah said...

This comment has been removed by the author.

azahrohaizah said...

yang kurik itu kundi
yamh merah itu saga
yang molek itu budi
yang indah itu bahasa!!

Shikin...Alhamdulillah..

*Kiss 1000x

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...