camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, May 15, 2011

puan ada di rumah?...

panas betul sekarang ni kan...bahang nya bagai kita ni disalai2...aku rasa tak berani nak keluar rumah sebab cuaca yang sangat panas nih...yelah kalau duk dalam aircorn pun, bila keluar bahang dah menyerap, serta merta kepala jadi sakit sangat.

so oleh kerana aku sorang2 jer kat rumah..aku pun pakai seksi lah macam bibik indon selalu pakai...

tiba tiba,

hello..kak, u punya PUAN ada rumah ka??
panggil saya mau tunjuk ini barang...

ERRRRRRRRRKK...



P.S...ini baru di uji panas kat dunia kan,,kita dah tak tahan..
bagaimana nanti di SANA?



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

6 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Pheeeewitttttt....

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » puan ada di rumah?...

azahrohaizah said...

syhhhhhhhhhhhhhh

hehehehe

*hugs

azahrohaizah said...

This comment has been removed by the author.

Asmi Asmidar said...

mida duduk kat sekolah bau asap jee .balik sekolah duduk rumah mmg tak keluar mana lah bau asap . . .

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » puan ada di rumah?...

Lan LoloQ said...

gitew kan tak pasal2 disangka bibik indon....

Lan LoloQ Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » puan ada di rumah?...

azahrohaizah said...

shazlan

gitew la nork!!hehee
ada gaya kut..huh

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...