camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, May 10, 2011

recycle..

aku tak tau mana nak sumbat bunga2 yang aku buat untuk pelamin syahifa...ermmm naik rimas, aku pun menggatalkan tangan...

tadaaaaaaaa...











sayang nya lampu umah ku malap..ala2 orang nak tido gitu..( macam tuan nya gak malap! ahaks..) so gambar pun pudar..iskhhhh frust lerr..



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

ehh /lawa lah blog aunty .:) comel jee .hee .lawa la pelamin tu .sweet sangat .

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » recycle..

azahrohaizah said...

thanks mida..
itu pelamin budget ciput nama nya tuh hahahha

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...