camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, May 9, 2011

happy Mother's day...

semalam waktu lalu kat loby hospital, ( syahifa & tunang bawak aku keluar ) efa tanya aku nak makan apa? Mcd?...geleng, Kfc ?..geleng..Secret recipe?..ermmm macam nak..tapi..



kak nita leh lerrr pakai rantai besor penumbok, abang Madhir kayo

tetiba aku ternampak kat tv yang ada kat lobi tu iklan Fasha sandhal tengah pakaikan mak dia rantai mas putih, sepontan aku tunjuk - nak tuuu



dan dua2 pun toleh..ermmm syahifa tunjuk penumbuk!! hahaha

pastu bawak aku tuk hiburkan hati ke Ikea..aduh dah la memang aku suka sangat dengan hias menghias rumah ni...naik gila babun aku tengok barangan kat situ...tapi apakan daya..'nafsu' besar 'uwang' nya kurang..muahahaha







gasak ahh nak berangan



muka yang sembab,mengelupas dan selebet...arghhhh redha jelah



tatkala aku miskin dengan ke upayaan ku


mak menyisirkan rambut


ada titis jernih jatuh di lengan


lantas ku mendongak


mak...naper menangis?


kamu bukan saja luka di kulit


tapi kamu juga luka di hati...





mak selamat hari ibu..mak yang terbaik di dunia ni...



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

4 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

.waa,selamat hari ibu aunty. Hee. .haala ,comel jea keluar sama. . Sweet . .
*thanks aunty pasal oxygen. .betul apa aunty ckap. . .:)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » happy Mother's day...

Shikin JD said...

Azah,

Ok la tu bawak gi soping2
Anak kite lanjer kite tgk wayang jer
Ok la tu, kalo dia da keje leh la mama dia ni demanding, hahaha...

Happy Belated Mother's Day!

*hug2 kiss2 muah!*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » happy Mother's day...

azahrohaizah said...

thanks Mida,

selamat hari ibu buat
ibu mida juga

azahrohaizah said...

shikin..

haha wallaweh bukan nya shopping
'window' jerk...

*hugs n kiss kamu

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...