camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, May 26, 2011

gara gara suka menjilat...


suatu hari seorang wanita Andy Hu yang bekerja di pejabat pos California, melekatkan stem pada sampul surat tanpa menggunakan gam, sebalik nya menjilat stem dan lipatan kertas sampul surat tersebut...( dah gian nak menjikat apa! )
tanpa merasa waswas dan memikirkan sesuatu yang buruk akan berlaku

seminggu kemudian,dia mula rasa ada sesuatu yang tak kena kat lidah nya, rasa macam tebal semacam jer, dan beberapa hari kemudian lidah nya dah mula bengkak dan sakit, dan dia sudah mula kehilangan deria rasa.

ini membuat nya bergegas pergi kehospital untuk pemeriksaan..walaupun doktor tak jumpa apa2 yang aneh, wanita bongok ni berkeras minta untuk di xray..dan benar seperti jangkaan nya,ada objek aneh tergambar di file xray.

ketika pembedahan di jalankan, dan demi doktor hiris saja lidah yang bengkak itu, maka berkejar2an lah anak2 lipas keluar dari sarang baru mereka yang hangat dan basah itu!!

bagaimana boleh terjadi?..
harus di ingat telur2 lipas sangat halus dan selalu nya terlekat di gam basah kertas sampul surat, bila di jilat, maka telur2 itu berpindah ke air luir yang hangat dan bersarang pula di lidah yang memang sesuai sangat untuk dijadikan sarang yang baru !!

fuhhhhhhhhhh: moral of de story.. jangan suka menjilat!!! ahaks



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...