camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, December 6, 2011

Sahabat..

sahabat sejati tak mengenal keturunan pangkat dan darjat!


Sahabat..ye aku kata sahabat bukan kawan kerana pada aku kawan ada bermacam2 macam kawan, kawan waktu senang saja, kawan yang makan kawan, tapi sahabat ialah ikatan yang tulus ikhlas dan sejati.

Memang tidak di nafikan sahabat memainkan peranan yang penting dalam kehidupan seharian kita. Iye lah dengan family waktu kita dirumah sahaja tapi dengan sahabat hampir setiap waktu.

Tu sebab ada banyak ungkapan yang di cipta kan berdasar kan persahabatan seperti,
untuk mencari sahabat, berbagai usaha di jalankan tapi untuk kehilangan sahabat hanya dengan satu ayat yang tidak di sengaja kan!

Di umpama kan seorang sahabat yang soleh dan sahabat yang jahat ialah seperti ( berkawan ) dengan Penjual minyak wangi dan Tukang besi. Penjual minyak wangi tidak akan mensia siakan kita, sama ada anda membeli nya atau mendapat bau haruman nya. Tukang besi pula boleh menyebabkan rumah anda atau baju anda terbakar, atau mendapat bau yang busuk.

Aku memang tak ramai sahabat, dan bila dah bersahabat, aku akan pasti kan yang aku meninggalkan kesan yang 'mendalam' dalam hati sahabat2 aku...



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...