camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, December 4, 2011

Kelab Taat Suami?...



dulu aku pernah buat entry pasal Kelab Taat Suami ( KTS )..punya lah aku rasa sangat marah dengan saranan puan pengerusi nya yang menyaran kan isteri kena melayan suami seperti 'pelacur first class'!...ada ka patut?

Ni berita terbaru yang aku baca, para isteri di saran kan supaya berpakaian seksi atau berbogel terus semasa menunggu kepulangan suami...kahkahkahkah.... aduiiii geli nya hati aku baca...Ya Allah dah hilang akal ke apa?

dalam kepala aku duk terbayang yang isteri kalau slim mlim tak per juga ler menunggu suami dengan tak berpakaian se urat benang pun, tapi kalau yang dah perut dua tiga lapis tu guaner? heheehe tak leh aku bayang kan dengan kopek yang dah melayut2..dengan yang dah ter keriput..gak2 suami yang balik kepenatan terus koma agak nya...kan

Masyaallah apa lah terdesak benar demer ni..kalau duk kat rumah sorang diri mungkin masuk akal juga..tapi yang dah ada anak dua tiga orang tuh?..yang dah ada anak dara sunti dan teruna?

cuba kita muhasabah diri..dalam perkahwinan ni sex kah penyumbang utama kebahagiaan?..atau kerana sex kah suami beralih kasih dan mendua kan isteri? atau hanya kerana isteri cantik dan seksi kah baru syahwat suami terangsang?...

rasa2 nya mak mak kita dulu tak da pun pakai seksi, jauh sekali nak berbogel? tapi ayah kita sayang sangat pun kat dia..aman bahagia sampai ke akhir hayat!!

ermmm fikir fikir kan lah...malas aku nak cakap lebih2



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

4 dah luah kan rasa:

Rashid said...

haha!! terus koma ..

Iyakan .. kalau koma takper le. takut terus kena tekanan darah tinggi. Rebah terus!! hehe

Rashid Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » Kelab Taat Suami?...

azahrohaizah said...

Cikgu,
Kan..dari nak berasmara dah jadi merana sebab kena duduk hospital...heheh merepek sungguh

Shikin JD said...

Kite da lama tak setia ngan 'suami' tp bkn curang, hehehe...

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » Kelab Taat Suami?...

azahrohaizah said...

Kikin,
tak setia setelah tak bersuami tak per Kin
ada yang setia bagai nak rak depan suami namun hakikat nya dalam hati ada insan lain.

Biar lah dalam hubungan dua jasad satu jiwa ni kita ikhlas dan tanpa berpura2 dan bila dh tak boleh nak terus kan kita akhiri dengan cara baik.
Ceh rasa macam ustazah pilihan la pulak..heheh

hugs kamu ketat2

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...