camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, December 8, 2011

penglipur lara...

Jangan di tanya duka ku
kerna ia akan mengheret emosi mu

Jangan ditanya tentang rindu
kerna ia sudah pun berlalu

Jangan di tanya beban di bahu ku

kerna berat yang memandang
berat lagi yang menyandang!

Oleh kerana hampir 24 jam aku berseorangan di rumah, Syukri membawa kan aku 'seseorang' untuk menjadi penghibur lara ku.


Ermmmm setiap keletah nya amat2 menghibur kan, cer tengok ni.. Ader ke dia jelir lidah waktu aku snap gambar dia..hehe



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...