camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Saturday, December 17, 2011

mak ..Ariff nak kawen..

Ariff Alfian binRosli tersenyum bahagia di samping suami nya...


aku percaya pasti korang ramai dah baca pasal insan yang aku upload gambar nya diatas..dan ulasan pasal cerita dan berita nya semua nya sama..jadi tak perlu lah aku ulas...aku tak mau menambah catatan dosa dan menambah duka lara ayahandabonda Ariff ni...


cuma aku nak jika korang bersaudara atau berjiran baik bersaudara jauh atau dekat, baik bau2 bacang atau bau2 kentut dengan keluarga Ariff ni, aku pohon jangan lah korang menambah cerita dari sejengkal jadi sehasta, dari elok mulut tu tipis jadi herot bengot mengejek dan menjuih kan bibir...tidak dapat membantu tolong lah dengan hanya mendiam kan diri atau kata no komen macam dato siti buat.


ini ketentuan Allah buat ayah bonda nya, bukan salah ibu mengandung..juga bukan silap ayah mendidik..sampai bergadai nyawa ibu melahirkan..dan bergadai harta ayah lurut kan demi pelajaran dan jaminan masa hadapan...


Mengapa ini kau balas duhai anak...

mari lah kita semua yang terbaca walau di mana artikel ini supaya mendoa kan agar kembali anak ini ke pangkal jalan...melutut mencium kaki ibu yang terletak nya syurga..dan memeluk bahu ayah yang di situ lah bahagia..


semoga kemelut sengsara ayah bonda terlerai..semoga airmata tidak lagi berderai...


Ya Allah Ya Rahman..Yang Maha Mendengar...berikan lah hidayah...buka lah pintu hati nya..Amin ya rabbalalamin..



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...