camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Saturday, December 3, 2011

No arms, no legs...no worries!!




Motivational video showing the fact that how you can still manage to conquer everything that comes your way if you learn to never give up, be thankful and patient.

kadang aku rasa aku lah insan yang paling malang
kadang aku rasa aku lah insan yang tiada harapan
kadang aku mahu mengalah
kadang aku penat nak berdoa...

aku sempurna...lihat lah dia!!



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Namo namo meratap hiba
Apa yg berlaku ada hikmah disebaliknya

Kdg Allah ilangkan matahari & turunkan ujan
Kite menangis dan mencari mane matahari
Rupa2nya Allah nak bagi pelangi yang cantik

*muah muah*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » No arms, no legs...no worries!!

azahrohaizah said...

Kin
Den bukan nak merhatap hibo tp sebagai manusio yg punyo berbagai rasho kadang den tewas juo..tu perlu nyo kawan sebagai penguat semangat.

Den berbosar hati punyo kawan2 yg seperti ekau sentiaso memborhi den kato2 hikmat macam zam.zam.ala kazam hehe

muah muah kek ekau juo

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...