camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, November 15, 2011

lelaki...kenapa kejam sangat?



Hari ni sekali lagi harapan aku untuk kes aku segera selesai hancur berkecai..nampak nya dia kota apa yang dia kata. Dia nak susahkan aku sesusah susah nya...duhai lelaki kenapa kejam sangat?..kenapa tamak? Bukan kah hidup ini perlu bertolak ansur? Jika dulu aku sanggup bertolak ansur bila kau mau pendamping lagi seorang, aku tak banyak kerenah pun,tapi kenapa kini bila hubungan kita sudah bernoktah...
kau tak mau ia nya menjadi mudah?



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Sabau je Zazah,

Lelaki yg ego slalu tak pernah pk prasaan & kesusahan org lain...

Tapi percaya la, insan yg teraniaya akan sentiasa terlindung & dpt pembelaan dari Allah, w/p terlewat...

Sentiasa berserah & redha dgn ketentuanNya...

Biar kalah dulu, menang kemdian...

*muah muah*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » lelaki...kenapa kejam sangat?

azahrohaizah said...

Terima kasih Kikin,
ermm hanya yg bertitle macam kita ni jer yg tau betapa sengsara nya.
Bukan kita terhegeh2 nk dia balik cuma kita nak settle kn apa yg belum settle itu saja.

Muah muah gak
windu kamu...

Shikin JD said...

Zazah,

Tu pasal la i xpernah menuntut, sbb i tahu i xkan berjaya, dari penat 'turun-naik' & gado2, baik i dok dendiam & usaha sendiri, biarla kite ssh tapi berbaloi sbb rezeki utk anak xpernah putus...Alhamdulillah

Allah tahu apa yg terbaik utk kite
Dia xkan lupakan kite

Let go & u'll find ur happiness later

*muah muah*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » lelaki...kenapa kejam sangat?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...