camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, November 13, 2011

cinta yang tidak kesampaian....

cinta zaman remaja...cinta terindah...

bismillahirrahmanirrahim...
perghhh pestime tulis entry baca bismillah..dah tebiat ko...

korang masih ingat pelem aku yg bertajuk cinta pertama kut ( tajuk pelem sendiri pun dh lupa..)...sekarang aku mau sambung lagi itu pelem dengan tajuk di atas..heehee tapi aku WARNING siang2 yang ini pelem bukan kisah aku..jika hati tu ada bau sikit mau cakap ini pelem cerita aku..sila CLOSE THIS WINDOW...

cerita nya cam ni..
korang ingat lagi dengan D?...sian dia kan sebab cinta nya di tolak mentah2 oleh B..D ni dia punya perangai pendiam..pemalu dan pemendam..so agak susah untuk dia mengorat atau mencurahkan perasaan cinta dia pada perempuan yang dia suka..sementelah dia telah fobia dengan penolakan cinta nya dulu...

sementara dia merawat luka hati nya...F telah berjaya memikat hati D secara tak langsung mengubat duka lara nya...D bermimpi siang dan malam untuk bersama F..seperti catatan nya ini...
"ada kalanya saya bukan sekadar ingin memiliki cinta nya..tapi ingin memiliki seluruh nya..jiwa dan raga.."

ada beberapa kali D dan A berkunjung kerumah F namun remaja dolo2 sangat berhemah, bukan macam remaja sekarang main belasah jer datang rumah awek dan berborak sakan..remaja dulu mereka tackle bapak nya dulu...si gadis hanya dapat joint de group tatkala membawa dulang minuman...masa ini lah D mencuri curi pandang wajah gadis idaman..mencari cari ada kah sinar harapan..adakah tanda2 yang si gadis juga punya rasa yang sama..rasa ingin hidup berdua dan berbahagia...tapi F biasa2 saja..takda tanda2 yang luar biasa pun kata D...
  • berbalik pada F..dia seorang gadis yang cantik..lemah lembut dan bersopan santun..sangat penyayang..aku tahu lah sebab aku pun rapat juga dengan mereka dulu..dan F sentiasa memanggil aku ADIK dan sampai sekarang dah tua bangka ni pun dia tetap dengan panggilan itu..ermmm barangkali dia lupa nama sebenar aku agak nya..hehhe

rupa nya F juga ada perasaan yang sama terhadap D namun sebagai perempuan dia tidak sanggup untuk mula kan dulu..cukup lah dia bagi hint dengan berkata " bila nak datang lagi?..."bila nak datang lagi?....adoyaiiii tak raged nya hint macam tu..patut lah D blurr tak faham..cakap la gini..." datang la lgi..saya tunggu tau...ha harus juga dapat di fahami kan....

masa berlalu...hari berganti..bulan beredar dan berpusing mengikut paksi nya..masing2 membawa haluan sendiri..masing2 membawa cinta yang tersemat di sanubari...cinta yang tak sempat untuk di terjemah kan, cinta yang terbiar dan tidak kesampaian!...

pada yang pernah merasai pasti tahu betapa sukar nya hendak menghirup udara tanpa cinta si dia...betapa dalam dada, dalam jiwa seolah ada lubang yang besar...yang ngilu dan sangat menyakit kan...betapa terpaksa berpura pura bahagia..terpaksa berpura pura gembira demi pasangan masa kini...ye terpaksa berbuat begitu kerana rakan kongsi sekarang adalah rakan untuk masa depan manakala pujaan hati hanya sejarah dan masa lalu saja!..

di kira masa boleh merawat luka..rupa nya tidak..bagi D kenangan lalu tetap abadi..F tetap di rindui...dan sentiasa di ingati..
aku sentiasa mendoakan agar kedua2 insan yang sangat2 aku sayangi ini akhir nya mendapat juga cinta abadi mereka di alam sana...
bersabar lah dan berwaspada lah agar tidak tewas dengan godaan duniawi ye abang...




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

meme said...

kelakar...puitis dan tercucuk kalbu dangan olahan ceritanya....tapi warna pink..sakit mata....

meme Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » cinta yang tidak kesampaian....

azahrohaizah said...

meme
terima kasih sudi singgah..

begitu lah cerita kehidupan dik,dlm gembira ada duka
dalam tawa ada airmata.!

sat agi akak tuka kaler ehhh,oren mau? hehhe

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...