camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, November 29, 2011

buang tebiat ehhh...

Aisaymen apasal lak tajuk entry cam gitu tu?

Ntah apa tebiat nya si Shock ni tetiba buat perangai pulak pepagi ni..pada yang follow blog aku pasti korang ingat pasal entry aku 'idea bernas' kalau tak silap ( hehe aku sampai sekarang tak pandai lagi nak buat klik sini atau baca sini, apa ke punya bongok, ada sesapa sudi ajar tak? Huhu Kikin pun pandai buat kan,kan..)

Dalam entry tu aku ada cerita perihal perangai kucing2 aku tuh,si Shock ni pelik sikit, dia tak suka di dokong..tak suka bermanja seperti kebanyakan kucing yang suka menggesel gesel kaki kita..dia ni macam tegas dan straight to de point, tak mengada ngada.

Tapi entah apa mimpi dia pagi tadi ntah, waktu aku solat sunat..dia tolak pintu bilik aku dan duduk kat tepi aku dan mperhati aku sembahyang, dalam hati jangan lah ko duk depan, caner lah aku nak sujud kang..iskhhhh betul2 dia baring tekedang depan sejadah..aduyaiii terpaksa lah aku kuis dengan kuat untuk beri laluan aku sujud. ( teringat masa kat Mekkah bila mak mak arab tarik baby diorang yang merangkak )

Ape kena ko ni Shock? Dah tebiat ke? Elok pulak ko duduk diam2 perati aku sembahyang...ko yang nak innalillah ke atau aku??

kusyuk mendengar aku baca yassin

ni dah bosan, baring telentang

ermmm terus terlenaa...



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...