camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Wednesday, November 2, 2011

bantal bucuk..yang bucuk bucuk...


kenal tak dalam gambar ni apa?...aku tau korang mesti seriau kan tengok menda bucuk ni..hehhe elleh ntah ntah sampai sekarang korang masih dok peluk bantal bucuk tak?...kalau takda candu ni korang tak leh tido?...
cuba pikir pikir kan kenapa boleh ada menatang yang di nama kan bantal bucuk...setengah budak guna lampin atau tuala atau selimut ( weh jangan tak caya ada budak jadi kan coli mak dia sebagai menda bucuk..ehh sampai loya aku tengok menda tu tak berbasuh ! berdaki dan bertaik lalat..agak nya itu yang sedap dan dapat buat baby tidur lena kut )

kenapa agak nya kalau takda menda yang busuk ni..( busuk lah sebab tak mau di ganti lain dan tak boleh di basuh ) baby atau budak kecik tak boleh tidur atau meragam jika tak dapat?..pada aku senang jer..semua kerana 'serasi' dan bila dah serasi ia jadi 'selesa'...

aku yang tua bangka ni takda lah bantal bucuk atau menda bucuk..even laki bucuk pun tak da..wakaka tapi aku ada baju tidor yang bucuk...heheh tengok ni dah koyak rabak dan aku jahit tangan banyak kali..tetap aku pakai gak..dulu pun ada tapi dah kena curi dan diorang buat kain lap kaki...sampai hati kan..hukhuk
tu kat leher dah kuar tali..kerap lah tali tu jerat leher atau rambut aku...heheh
ni bantal baru..dan tak lama lagi akan jadi bucuk..ermmmm cedap nyerr




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Zazah,

Kite dulu ujung bantal kite gentel2 msk lam idong tm nak tdo, stimmmmm jer, hahahahaha *ko hadaaaa?

*muah muah*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » bantal bucuk..yang bucuk bucuk...

azahrohaizah said...

kikin
hehe..gentel bucu bantal ye?,hahaahaaa iskhhhh terfikir kuning lak..
dusss dusss sepak pala sendiri,
kita xda bantal bucuk tp nk tido kita akn goyang2 kn kaki dn gesel2 tapak kaki sampai tetido..

* kikin temankan kita tido * muah muah

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...