camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, July 25, 2011

teman..aku sayang kamu...

akhir2 ni aku hanya post entry yg ringan2 saja kan, paling2 aku akan copy n paste..ntah lah..otak aku macam berdenyut bila aku berfikir lebih..ahaaha alasan!!

tapi aku perasan kat 'guest book' ada se seorang yang setia mengunjungi aku dan 'alert' dengan setiap inci rupa paras blog yg ntah hapa2 aku ni..rajin dia mengomen..siapa agak nya dia..lelaki kah atau perempuan...apa pun atau siapa pun dia, aku nak dia tahu bahawa aku sangat terharu dan rasa di hargai sangat..sungguh!!

begitu juga dengan yang lain2 yang rajin singgah dan berkongsi kasih dengan aku..sesungguh nya tiada ubat yang lebih mujarab selain dari kasih sayang..setiap detik aku merasa semakin 'segar' dengan limpahan kasih sayang dari anda sekelian..


That's What Friends are For

And I never thought I'd feel this way
And as far as I'm concerned
I'm glad I got the chance to say
That I do believe I love you
And if I should ever go away


Well, then close your eyes and try to feel
The way we do today
And then if you can remember
Keep smilin', keep shinin'
Knowin' you can always count on me, for sure

That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Well, you came and opened me
And now there's so much more
I seeAnd so by the way I thank you
Whoa, and then for the times when we're apart


Well, then close your eyes and know
These words are comin' from my heart
And then if you can remember, oh

thank you so much..I love you!




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

8 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Yeyyyyyyyyy, Zazah ada secret admirer !!!!

*muah muah*

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » teman..aku sayang kamu...

kedai buku perintis said...

selamat berpuasa....
tanda tak cukup sebulan petanda sihat dan bagus....:)

kedai buku perintis Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » teman..aku sayang kamu...

itamrazali said...

ayoooo..ade secret admirer katanya...kalau tknak kat dia bagi kt mak jer nyah..mak pun dah lama solo nie...gitew...*hugs*

p/s
bila nak bedah jantina..??..*tetiba jer khen..

itamrazali Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » teman..aku sayang kamu...

azahrohaizah said...

Kikin..
namun hati ku tatap pada Itam nan sorang!

huahuahua *mati la lesb

hugs sampai pengsan

azahrohaizah said...

Kbp...

Selamat menyambut Ramadhan Almubaraq buat mu juga ye..mudah2an amal kita bergandaa dan di berkati Allah azzawajalla..
insyaallah

azahrohaizah said...

Wahai diva tersohor

ada ati kamu mau caras mak yerrr..mak ni pun baru lah nak ada orang nak ushaa..ahahaha

tak pun meh la kita bermadu??

lariiiiiiiiiiiik

Asmi Asmidar said...

yee .always love you aunty . Mida selalu dtg sini . . tapi tak sempat nak komen jee . .:))
best bila ada loyal readers :)
keep on blogging for love .:) hehe

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » teman..aku sayang kamu...

azahrohaizah said...

Mida,
always love you too
all the best sayang

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...