camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, July 21, 2011

jantung hati ku...

tadaaaaaa...nama saya putih..umur baru 1 bulan 2 minggu...xtau nape mama panggil utih..iskhhh
panggil la Jeniper Lopiz ker, Pamela ker..mama saya ni kuno laaa...( psssst masa saya main lompat2 kat sini,pasu bunga mama ni jatuh..mama marahhh..mulut dia pot pet pot pet..tapi dia xpukul saya sebab saya budak kecik..mana saya tau apa...)

tadaaaa..ini pun saya...mama asyik main benda ni jer..xmasak nasi..tak kemas rumah..saya pun nak rasa gak main benda ni..xsyok pun!..tapi best jugak sebab ada rasa panas2 sikit..tidur sini sedap ni

ini junior masa umur 1 bulan..first time keluar dari bawah katil mama...mama kurung kat jaring yang warna putih tu..ni tengah cium benda yang warna hijau ni..ni apa ni mama?

tak habis2 gambar si putih!...giler glamer lah dia ni..macam uncle Itam..ooopssss!

gambar kita lah..berebut2 nak posing...



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

4 dah luah kan rasa:

Lan LoloQ said...

alalala..tomeinyerr dierr......

Lan LoloQ Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » jantung hati ku...

azahrohaizah said...

ahahaaa

comel cam uncle Lan lah saya ni

rasa nak geget...

Asmi Asmidar said...

sangat comel aunty :DD

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » jantung hati ku...

azahrohaizah said...

nanti mida boleh ambil sekor ye..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...