camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, July 24, 2011

bila aku pergi...


bila aku pergi,
bagaimana kau mengingati nanti
sebagai insan yang berkongsi kehidupan
yang terpikul dan terpukul kesempitan

adakah kau hanya berkata
sudah sampai ajal nya..

bila aku pergi,
bagaimana kau mengingati nanti
sebagai insan yang berkongsi darah dan nadi
yang menumpang berjuta rasa dan kasih sejati

adakah kau hanya berkata
pergi mu tiada galang ganti...

bila aku pergi,
bagaimana kau mengingati nanti
sebagai insan yang tersemat dalam hati
yang membenih cinta berakar umbi

adakah kau hanya berkata
sayang nanti kan ku di pintu syurga??



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...