camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, July 17, 2011

hati...


ada seorang orang..warna dia kemerahan. dia ni sangat penting, dia unik..tanpa dia tak bermakna lah hidup ini..tapi dia suka ikut kepala angin dia saja..

dia ada rasa cinta, rasa sayang rasa rindu rasa marah rasa sedih rasa sakit rasa kecewa dan rasa dengki kesumat. berapa peratus rasa dia tu di perintah pula oleh tuan dia..selalu dia akur je apa kata tuan dia almaklum dia masih ada ketua yang berkuasa..

tapi dalam banyak2 rasa, dia selalu berdegil, selalu keras kan kepala dia..selalu melawan kata tuan dia, iaitu bila berkaitan rasa cinta!! tuan dia kata apa pun dia tak peduli, tuan dia ugut waima akan bunuh dia pun dia tetap pada pegangan yang satu itu...ermmmm parah

yang pelik kadang yang dia cinta tu tak pedulik pun kat dia, tak rindu pun kat dia..dia jer yang melebih2..dia jer yang teerharap2..tu yang tuan dia marah tu..tuan dia kata cer lah sedar diri sikit..udah2 la tu...lupa kan je..

ye di depan tuan dia, dia mengikut kata..dia berpura pura..memang dia pelakun yang baik...malas nak kena bebel kut..tapi di belakang dia masih mengharap..masih merindu...masih menangis sayu!!!

APA KER PUNYA DEGIL HATI INI!!.............................




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

2 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

persoalan yg mengambil masa untuk menjawabnya :)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » hati...

azahrohaizah said...

Mida..
adakala nya persoalan tak perlukan jawapan


*kiss

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...