camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, January 17, 2011

sian nya..brapa lama lah menahan....

minta maaf lah kalau aku asyik nak cerita pasal kucing jer..dah tu dunia ku dengan kucing jer..hukhuk....

pagi tadi tak tau sapa yang last keluar rumah, terlupa nak keluarkan 3horang anak pungut ku itu..bila aku balik petang, dengar jer bunyi pintu grill di buka, aku nampak dari tingkap dorang dah standby depan pintu..beratur KEGARISAN, SEDIA , LARI!!


meluru ke jamban...tak tahan..tak tahan
sorang2 la weh, mana muat semua sekali
en Grey memang suka mendajal yang lain, dah sudah tu dia posing lak..hoiiii...
aku memang GERAM DENGAN DIA NIH...ERRMMMM..ERMMMM


P.S binatang pun macam manusia juga...kalau di didik dengan baik, dia akan jadi yang terbaik dan mereka tak berakal untuk 'menikam dari belakang'!! MANUSIA??



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...