camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Saturday, January 29, 2011

secretary oh secretary....

meh sambung cerita aku gi ambil invoice aku yang terbengkalai itew!!
walaupun aku kaciwa sebab invoice ku belum di approve kan lagi kerana kemalasan secretary yang memerap kerja, tapi aku puas hati gak la dapat kantoikan dia kat boss dia..maaf lah cikk..saya terpaksa..ko tau tak, kalau itu kertas tak sign, aku tak leh antar kat akaun, tak dapat cheq dan kalau tak dapat cheq makna nya aku tak da FULUS !! faham??..bukan macam ko yang walaupun kerja kau update status kat pesbuk 24jam, gaji kau jalan!!

dengan longlai aku pun nak blah ahhh...ehh terserempak lak dengan secretary yang sorang ni..cepat jer dia tarik aku masuk dalam bilik dia...( dia ni kerja up to date..kadang aku tak tanya pun, dia yang call bgtau.."invoice dah siap ..datang lah amek" , TAPI.... )

dia : u.. dari mana?
aku : sanun....
dia : tak siap lagi kan..kan??
aku..ermmm
dia : cantik baju..beli mana??
aku : pasar malam
dia : tipu..bohong...

dan kemudian dia akan bercerita yang dia punya baju beli kat butik dengan jenama itu dan ini, pastu baru beli kasut yang merabak kan setengah bulan gaji dia dan pastu cakap pasal make up dia yang berjenama apa ntah....

aku senyum jelah..yelah kalau aku lawan pun apa yang aku nak eksyen kan?.. baju beli kat pasar malam ( tapi orang takcaya plak bila aku cakap ) kasut ? kasut paling mahal pun beli kat BATA.. make up?? makk aii kalau lah geng tangkap muat datang umah aku dan cek alat2 make up aku, dah tentu si Zul dan Rizalman ketawa sampai keluar air suam!!

tapi apasal orang mesti nak tanya..u pakai make up jenama apa?..muka u bersih lah..cantik... (dah nak stat riak la aku kan..huahuahua..)


see takda satu calit make up pun..wakakaka cantik kerr..


Sebab bagi aku, bukan semua orang mampu kelihatan gojes dan mewah bila pakai barang mahal-mahal ni. Kau beli kasut harga dua ribu, beg lima ribu tapi kalau kau tak boleh carry dengan baik, ilangkan nak nampak posh, kau nampak macam batak!
( ini statement dari blogger terkenal cik green apple..and aku setuju 210% )

Tak caya?
Percayalah!


dia kata aku sgt penting dlm hidup dia...tipu..bohong!!



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...