camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Wednesday, January 26, 2011

alhamdulillah..sehat sudahhhh

setelah hampir seminggu aku demam, terketar2 dan tersadai di pembaringan.. akhir nya aku dah beransur pulih..walau selera makan masih belum ada, kira ok lah sebab batu besar sudah tada atas keppla.( kepala )

( walaupun seminggu tersadai, tapi blog update gak..hahaha update sambil baring! thanks efa sebab pinjam kan laptop dan si manis nih siap downloadkan drama korea lagi...buat menghibur hati kata nya..ceh bukan buat lagi terhibur, lagi tambah jiwang adalah...lagi tambah bercucuran airmata ku dengan drama korea yang romantik giler tuh )


hari ni banyak lah kerja2 ku yg terbengkalai terpaksa ku beres kan .Salah satu terpaksa jumpa setiausha ( yg tak berapa nak setia ) untuk kutip bil2 yang bos diorang dah sign...aku memang malas betul nak bergebang dengan dema nih.. bukan cemburu tapi jeles jerk..ahaks ( patut nya aku yang duk kat tempat diorang ni kan..kan.. )


tak...dema ni kan, gamak nya masa boss diorang takda kat opis apa diorang buat ehh?..bergossip?..mengumpat or mengait?...dah berminggu aku bagi invois suruh boss dema sign, bila aku call kata tak sign lagi..call tak sign lagi... ( hallo dalam itu kertas ada RM ribu2 tau )
sekali aku tak call, terus jer terpacul depan hidung dia...haaa terkejut beruk ko, and nasib lagi buruk boss ko ada dan aku terus buat bodoh ( memang bodoh pun ) tak ikut protokol terus tanya derek jer...
Aiseyy Mr ALbert my invois belum sign meh?..sudah 2 mnggu hold.. ini bulan saya makan loti looo..

Haa haa...tak tau...padan...pucat lesi muka koo!!




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...