camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, January 16, 2011

....jangan la kacau sayang....sedap tidur ni...

semalam aku balik kerja lambat..niat di hati nak tidur puas2 sampai tengahari..sementelah 'sahabat setiaku' yang hadir setiap bulan telah datang, so tak payah la aku bangun solat subuh...TAPI aduhaiiiii


mula2 dia main cuit2..

bila aku selubung dengan selimut, dia wat2 manja bubum sebelah

bila aku tak dulik, dia panggil geng berwresling la pulak!!

ni dah kena jentik tinga..wat muka seposen



p.s aku amek gambar kucing jer ye...image ku agak malu untuk di publish kan ahaks..seksi siot!!



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...