camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Friday, January 21, 2011

....aduh kalau dah sakit

aku ni boleh di kategori kan orang yang payah nak sakit ringan macam batuk,selsema dan demam..batuk dan selsema tu mau 4 tahun sekali baru dapat..demam pun..
sakit kepala tu biasa lah, dah sinonim dengan orang2 rabun macam aku ni...

kemarin ( rabu ) aku dah rasa lain macam..tekak sakit dan perit..suhu badan dah mula naik dan setiap sendi2 aku ni rasa macam ada jarum mencucuk2..maka tersadai lah aku.....
semalam niat di hati nak panjat batu cave..haha apakan daya nak gi toilet pun setengah jam baru sampai!


p.s kawan ketawa senang di dapat, kawan sakit ADA kah??



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...