camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, January 2, 2011

jauh di sudut hati...






semoga tahun baru, ada sinar baru buat ku...insyaallah akan redha dengan apa jua yang telah qada' dan qadar tentu kan dan tertulis dari azali di Loh mahfus...aminnn





Sayang
Kubawa Jauh Rinduku
Kerna Aku Telah Tahu
Kau Bukan Milikku

Sayang
Sesunguhnya Bukan Mudah
Menjalani Hidup Ini
Tanpa Kau Di Sisi

Jauh Disudut Hati
aku Masih Bermimpi
Mimpi Yang Indah
Esok Kau Kembali

Jauh Di Sudut Hati
Ada Waktu-waktunya
aku Berdoa
Kau Pulang Semula

Sayang
Biar ku Mengingatimu
Biar Kugantung Harapan
Hingga Sampai Waktu
Nafas Terakhirku


nota kaki : sangat percaya pada sepatah kata hikmat bahawa mencintai tidak semesti nya dapat memiliki!!...cukup sekadar mengetahui bahawa diri ini juga di sayangi...





yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...