camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, April 17, 2011

syyyyh..saya nak tido ni...

syhhhh..jgn marah...nak beradu atas dunlop pillow
ermmmm apasal 'dunlop' ni banyak bumper??..ahakss ishkkkk rasa xnak bangun2 dah.... ....ko ade????... hoyeee...aku tido bawah ni lerrrrr...ko mampu??



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

5 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Hahahahahaha, baekkkkkkkkk punya tmpt landing.....

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » syyyyh..saya nak tido ni...

azahrohaizah said...

ahhaaaha
xtau laaaa sapa punya bukit berapit tuh...
huhu

Asmi Asmidar said...

Haa .:( bila tengok kucing aunty ingat kat kucing Mida yg org ambik tu .kejam .Org dah sayang kat kucing tu dia ambik sukasuka jeeee .:(

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » syyyyh..saya nak tido ni...

azahrohaizah said...

Sian mida..
Nanti klu pinky ada baby, aunti bg mida sekor eh

Asmi Asmidar said...

.itulah .orang tu sukasuka jee . .hee.really .? .okay . . .thanks aunty :D <3

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » syyyyh..saya nak tido ni...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...