camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Monday, April 18, 2011

tebiat...

aku sebenar nya susah nak keluar makan2 kat luar, melainkan terpaksa seperti annual dinner atau acara rasmi yang diwajib kan..naper? tak percaya?...percaya lah

bergambar pun aku tak gemar...betuuuul
kalau aku buat tu makna nya.. .aku tebiat lah tu
muahahaha







yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

5 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

jumpa bakal menantu eh aunty .hee:D
sekali-sekala buang tebiat .:D seronok jugak :)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » tebiat...

Shikin JD said...

Pheeewitttttttttttt

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » tebiat...

Lan LoloQ said...

jgn buang tebiat sudahhhh

Lan LoloQ Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » tebiat...

azahrohaizah said...

hai uolssss..
mida nak jumpa mida pulak???

shikin

layan kan je la kiiiin..

shazlan

kalau buang tebiat makno eh tigo jemaat yo la haaa..

*hugs uallss

*muaaaaah muaaahhh

Asmi Asmidar said...

nak jumpa mida .? boleh je aunty .takda hal la .:D saya sentiasa berbesar hati .hehe :)

*hug aunty
*mmuahh muahh

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » tebiat...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...