camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Friday, April 8, 2011

merajuk...



hari ni aku merajuk sebab diorang gi tengok wayang 'taknak' bawak aku..sengaja taknak bawak okey! rini diorang nak tengok cerita ....dalam botol..( diorang suh aku tengok kat Astrofirst jer ) ala... tengok kat tv mana best sorang2...tengok kat pawagam la aura nya berganda..gelak ramai2..sedih ramai2..

diorang taknak bawak aku dengan alasan aku tak behave masa tengok wayang...dulu masa tengok cerita MAGIKA aku tidur..tengok cerita Hantu kak limah balik rumah aku gelak tak hengat..sekejap orang belah kiri siku aku, sekejap orang belah kanan siku aku sebab orang gelak aku gelak , orang benti gelak aku masih gelak lagi!! tu yang kena siku tu...iskhhh...

pastu tengok Hikayat Merong wangsamaju aku asyik main SMS.. pun kena siku gak..

tak pe lah tak nak bawak takpa..aku tengok tv jelah or aku tengok

...botol dalam anu...opssss!!!

lariiiiiiiiiiiiiikkk



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

Okay la aunty tengok kat tv pun boleh . .hehe . . buat la ala-ala pawagam ,ajak syuib tengok sekali . .hehe . .beli popcorn , tengok .lagi nikmat .hehe. .walau tak sebest kat pawagam .hehe :)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » merajuk...

azahrohaizah said...

Ahaahaaha
syuib buat umah cam hotel!
...

aunty tengok dengan MrGray & Mrs Gray dan Mr Shock jer

mida jaga kesihatan k..

Asmi Asmidar said...

Hee .takpela aunty okay la tue ada jugak teman . . :) Pun boleh .

Okay aunty .You too :)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » merajuk...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...