camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Tuesday, April 19, 2011

lelaki berumur 94 tahun..make love 3x semalam?....

pasangan bahagia...ermmmm

Randy Ramjeet Raghav terpaksa 'berehat' seketika daripada rutin hariannya melakukan tiga kali hubungan seks semalam selepas menjadi bapa tertua di dunia - ketika berusia 94.

Katanya dia akan menangguhkan aktiviti seks dengan isterinya Shakuntala kerana mahu memberi perhatian membesarkan anak lelaki mereka, Karamjit.

sayang...anak bongsu buat masa ini??

Ramjeet berkata: "Saya sihat dan saya menikmati hubungan seks dengan isteri saya. Saya rasa ia adalah amat mustahak untuk pasangan suami isteri untuk sering mengadakan hubungan seks.

"Bila dia minta saya akan 'kerja' semalaman tetapi demi anak, saya tolak dahulu 'keperluan' itu buat masa ini.



di sini lah syurga mereka melayar kasih semalaman!!

p.s speechless..ada pasangan yang bilik tidur bagai bilik pengantin namun masing2 bawa diri..sepi...sendiri2..
arrrghhhhh




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

3 dah luah kan rasa:

Shikin JD said...

Slalu org2 ssh yg ramai anak kan?
Sbb dorang xbnyk masalah sgt yg nak dipkkan...[lagi bsr pangkat lagi menimbun perkara kena pk]

Golongan ssh tu, abeh keje, diri dowang adalah hak-milik kuarga...hiburan plg class adalah atas ranjang lar, hehehehe...

Shikin JD Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » lelaki berumur 94 tahun..make love 3x semalam?....

Lan LoloQ said...

ayoooo ma..ayooo pa??? upolls mampuuu??

Lan LoloQ Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » lelaki berumur 94 tahun..make love 3x semalam?....

azahrohaizah said...

shikin..

rasa nya org kaya dah tak koser ngan bini sendiri, sbb kat luar dh 'kenyang'??

ayoyooo lan...

sapa mampu? sapa? bagi no tepon nak berkenalan..
aharks...
lariiiiiiiiiiiiiiik..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...