camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, February 13, 2011

sayang...lapar ye...





Inilah hukuman yang dijatuhkan kepada kanak-kanak yang melakukan kesalahan mencuri di Iran…
kalau orang dewasa pasti dah kena potong tangan.. tapi memandangkan kesalahan ini dilakukan oleh seorang budak yang berumur 5 tahun, maka hukuman spt ini dijatuhkan..
saya terkedu melihat gambar ini…..menurut sumber yang boleh dipercayai budak malang ini hanya mencuri sebuku roti.. namun kes ini berulang2 beberapa kali…semoga budak ini tidak akan melakukan perbuatan mencuri lagi..( di copy & paste dr blog sekamarrindu.com )

aku tak tahu lah spesis apa kah aku ni..aku memang tak boleh melihat kanak2..apa lagi yang seperti digambar atas...hancur luluh hati aku..kat rumah aku, roti gardenia DELICIA butterscotch takat 2 hari jer, tak habis dah buang dalam tong sampah...oh alangkah RIAK NYA!!!...

Ya Allah Ya Rahman..rahmati lah muslimin dan muslimat di seluruh dunia..amiiin



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...