camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Thursday, February 24, 2011

adusss salah orang daaa...

inikah bayangan yang aku kejar itu???ooh tidak...

sambung cerita aku jadi drebar semalam, lepas hantar pekerja ke lokasi kerja, aku patah balik kerumah untuk menghantar salah seorang ahli keluarga ku yang nak ke Langkawi. oleh kerana dia ni staff MAS maka dia berhaluluya lah enjoy sakan dengan tambang yang ciput.
memang lah semalam hari drebar sedunia.

semasa aku menurunkan dia di balai berlepas ( level 5 ), aku terlihat kelibat 'seseorang' turun dari teksi..mak aii berderau darah ku...iskhh nak pergi mana pulak lagi dia ni, kan baru balik dari perjalanan yang jauh...ni dah nak pergi lagi?..nape tak bagi tau aku pun....(sepupu aku nih tergegeh2 pulak turun dari keter, nak keluarkan beg pun macam nak keluarkan guni beras )

aku pun bergeges park jer keter kat situ dan cabut kunci, dalam hati hanya satu, NAK KEJOR mamat itu!!..tinggal la sepupu ku terkulat2 memandang aku yang berlari meninggal kan dia tanpa pesan..

apa ke bangang aku tak bawak handphone, kan ke senang terus call jer..apa nak buat,hp tinggal dalam keter..aku pun terus melilau mencari bayangan tadi..mana nih..cepat nya jalan,apa dia ni terbang ke macam hantu kak limah?...ermmm tu dia tengah beratur nak check in...aku pun menghampiri perlahan2 konon nak buat kejutan, tapi belum sempat aku tepuk bahu dia, dia macam tau jer menoleh kebelakang!!!

adusssss salah orang daaa...( aksi seterus nya korang bayangkan sendiri dan reka lah apa saja jalan cerita, aku tak marah..uwaaaaaa )

dan bila aku berpatah balik ke kereta yang aku park ikut suka hati mak pak aku tuh, dah ada surat chenta menanti ku...ermmmm sungguh berbaloi baloi...
dan sepupu ku pun ntah kemana lesap nya, call hanya suara pompuan seksi yang jawab!


ini kah nama nya gila bayang???



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

1 dah luah kan rasa:

azahrohaizah said...

ahahaha..testing..testing

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...