camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, February 27, 2011

kak nita yang aku kagumi...


ramai2 artis di m'sia ni aku tak pernah nak jadi peminat fanatik..setakat suka kat lagu tu adalah, itu pun jika lagu tu ada kena mengena dengan emosi aku... ahaksss
nama kan lah siapa saja, yang cantik ,yang seksi ,yang hansem dan macho macam Anuar Zain tuh...mak tak heran nyah...ahahaha lain lah Efa tidur pun peluk gambar Anuar Zain..ceh

tapi dengan kak nita ni aku cukup admire...sikap nya yang tidak lekang mengucap sayang, mengusik sesiapa yang perasan kelibatnya dan celotehnya penuh jujur, barangkali itu lah petua awet muda nya. aku pernah jumpa kak nita inperson, waktu tu aku kerja di Golden Lounge Klia...

yang pasti aku tetap aku, tidak tergerak hati hendak bergambar atau meminta tanda tangan kak nita...malah aku tukang ketawa bila staff aku berebut2 nak bergambar tapi nerves sebab bodyguard kak nita mat salleh belaka...diorang takut mana tau kak nita sombong dan buat endah tak endah jer..

lalu aku pun buat selamba jer pergi kat meja kak nita dan bagi salam ( waktu ni kak nita tinggal sorang sebab b/guard dia duk kemaruk ambik makanan )...

aku : assalamualaikum kak nita

k.nita : waalaikumsalam sayang

aku : maaf kak nita, nampak tak kepala2 kat pintu tu?

k.nita : ketawa berdekah2 sambil memandang kearah yang aku tunjuk

aku : diorang teruja nak ambil gambar dengan kak nita

sambil tersenyum kak nita berdiri dan memanggil mereka dengan mesra ( dengan gaya, come on come here.. )

ITU LAH KAK NITA...


dan jika orang bertanya apa petua awet muda ku ( wakakaka muda ker??? ) jawapan nya pun sama..dalam hati sentiasa penuh dengan kasih sayang...dan ikhlas yang menjadi rahsia batin antara aku dan Pencipta ku...



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

1 dah luah kan rasa:

Asmi Asmidar said...

kak nita :) dia ni nampak muda jee kan . .
hee .baiknya .tengok muka pun tahu kan .:)

Asmi Asmidar Terimakasih daun keladi,lain kali berkongsi kasih lagi » kak nita yang aku kagumi...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...