camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Saturday, November 13, 2010

perfume....


beberapa hari kebelakangan ini hari2 ku tidak tenang. Dua hari lepas berturut2 aku kena pergi kemahkamah perindustrian kerana satu kes.Jangan salah faham,bukan kes aku,tapi aku jadi saksi utama kepada kes itu!..hahah kiranya orang terpenting lah..sip baik aku tak kena kidnap kan..huhu


Sungguh seumur hidup, aku tak pernah ada pengalaman nak mengadap Yang Arif ni..selalu nya tgk di tv aje..nak nak cerita hindustan..berjela2 lah adegan mahkamah nya..Nasib baik peguam Mr damien tak putus2 memberi penerangan dan bimbingan bagaimana nak menghadapi asakan dari peguam bela..( kami di pihak pendakwa )

Benar seperti sangkaan, aku di asak dengan soalan2 psaiko yg jawapan nya hanya saya setuju atau tidak setuju sahaja!! setiap patah perkataan jangan main2 akan diambil kira dan di guna pakai..wow aku di asak selama 3 jam none stop!..huh..

Dan akhir nya hakim Dato Jamaluddin menyedari yang mahkamah berlangsung tegang tanpa break..yang aku gelihati dia memandang ke arah aku dan bertanya.." awak boleh tahan tak ni? dah tiga jam..awak nak pergi toilet ker, nak minum dulu ker..cakap..aku jawab.."tak apa yang arif, saya ok jer..sambil senyum yang arif kata lagi,tapi entah perli ke ntah jujur tak tahu lah..terror lah awak ni..selalu nya saksi utama di asak macam ni, satu jam dah surrender..haha


Menyedari yang hakim sendiri agak nya yang hendak rest, peguam kami minta break..aku memang rasa stress dan tention giler..nak tau apa yang aku buat untuk release tention?..aku hidu perfume kegemaran ku..ermmm pelik kan..ya itu lah aku!! yang pelik2 itu lah aku..
aku akan mati tanpa perfume..perfume bagai udara yang menyegar kan jiwa ku..

dan aku akan ingat sampai mati akan bau perfume orang2 kesayangan ku..walaupun 'orang nya' telah 'tiada' namun aku masih tercari2 bau nya!!!



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...