camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, November 14, 2010

Arif....




Majikan

* petronas vinyl chloride malaysia
Manager Engineering

Kolej

* UiTM Pulau Pinang
Mechanical Engineering

Sekolah Menengah

* MARA Junior Science College MUADZAM SHAH,PAHANG
* Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan '08


sebelum ni aku ada menulis entry pasal Arif kan...Jumaat kemarin jam lebih kurang 4ptg aku di kejut kan oleh panggilan Arif..sambil menangis dia mengadu sakit kepala sangat dan pandangan nya sudah kabur.Aku minta dia bertenang dan berzikir tanpa henti sementara aku akan solat dan mencuba apa yang terdaya..( sebenar nya aku lagi gelabah kerana bila arif sudah menangis tanda nya apa??)

kemudian sms dari arif seperti ini:

Mak ija... ( sebenar nya emotion menangis ..airmata berguguran )

itu lah sms terakhir dari arif

kini arif sedang berjuang ..dia sudah tidak kenal org keliling..menurut kata doktor, otak nya sudah mengalami pendarahan..



aku kehilangan kata...aku kehilangan jiwa...


kepada anda yang berkunjung dan terbaca entry ini,..tolong lah doa kan yang terbaik buat arif ye..insyaallah..
terima kasih.



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...