camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, August 29, 2010

yeay yeay..yuna dah ada baby..

apabila mendapat tahu yang Yuna dah hamil, kami seisi keluarga sangat teruja..almaklum lah dalam keluarga kami sudah lama xada baby..sudah lama tidak mendengar tangisan dan keletah anak kecil..

apalagi yuna menjadi permaisuri lah dalam rumah..apa saja yang yuna nak akan di penuhi..apa saja yang yuna nak makan kami akan biar kan dia makan sepuas nya..walau pun lepas tu dia akan muntah terbelahak..lagi pun yuna ni degil,tak mau dengar cakap..ah itu mungkin 'pembawaan budak'!

aku biar saja yuna bermalas2..(walau dalam hati sangat 'bengkek')..kadang bila balik dari kerja, yuna sedang 'terkedang ' di atas katil ku..aku bersabar..aku akan baring untuk melepas lelah di sofa..kadang yuna tertidur di atas sejadah..ermm ahli syurga dan kesayangan junjungan nabi ni..rungut ku..aku akan mencari sejadah lain..namun yuna tidak ku ganggu lena nya..

yuna..yuna..aku tersenyum bahagia..eh eh macam aku pulak yang mengandung..hehehe


tapi bila kali ni yuna buat hal,aku jadi pening..yuna berkeras hendak memilih sendiri tempat bersalin nya..aku dah kata ,aku akan tempah tempat yang paling bagus ,dia tak hendak..dia hendak juga bersalin dalam almari baju ku!! ohhh tidak ini aku tak boleh berkompromi!!


YUNA!!!..get out..how dare you!!







yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...