camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Sunday, August 22, 2010

aiseymen..kantoi la pulak!...

Kemarin Jumaat tanggal 20hb adalah hari ulang tahun kelahiran aku..dah tua weh..haaha..
Sudah menjadi kelaziman kami akan membuat kejutan jamuan makan..kalau staff lain aku lah yang jadi mastermind nya..ni kena diri sendiri, aku tau dah kat mana nak gi makan..haha ada ka patut?

Oleh kerana masing2 ada kerja lain maka kami pergi ketempat di maksud kan secara berasingan..Sambil rose memberi panduan,aku pun teraba2 mencari jalan ke Damansara..Apa lah jauh sangat gi makan ni..Makan jelah kat Nilai ni ha..kat gerai yang ada karaoke ni pun ok gak..tak payah lah mengharung jem ni..aku merungut2 dalam hati..

Beberapa kali rose call tanya dah sampai mana?..betul lah kau ni buta jalan!..buta kayu!..aku akur jer rungutan orang dah memang aku macam tu nak wat cane ?..( tp aku bukan buta hati ok! )

Aku ni satu hal,dek kerana malam jadi kelawar tak tidur, masa drive nilah aku akan tersengguk2 hendak sangat lah melelap kan mata..aduiyaiii..( sip baik tak puasa awak, maka aku pun menghisap gula2 hacks untuk hilang kan mengantuk yang amat sangat nih..sambil cover mulut agar tak ketara oleh pemandu sebelah menyebelah..heheh)

Tiba2 hp ku berdering2..aku pun jawab..hello.."hello Roy"..suara di hujung sana mmg sah aku cam..
"Asaalamualaikum abang Hamid",
"Waalaikum salam Roy, just nak bagi tau,I dah email dan attach sekali breakdown AMU from Friday to Sunday k..I call rose dia tak jawab la Roy."
"Oh dia bz kut ..k bang ..thanks.."
"Sama2..ermm Roy kok ye pun tak posa, jangan lah isap gula2 macam tu..tergugat abang tau!!

gullp!!..errkk..!!


walaupun meriah majlis ku, ntah kenapa aku rasa sayu..sepi..dan sendiri..arrkh



yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...