camar tak kan pulang untuk menghibur mu...

bismillah

Wednesday, August 4, 2010

hujan membasahi bumi...membasahi hati...



bila mata tak boleh lena..dalam rumah rasa dalam gua..aku capai kunci kereta dan pandu tanpa arah..kat cini senang nak memandu malam2..takda jem,tidak lah sunyi sepi plak..kira selamat lah..ronda lah masuk ceruk mana pun,kira ok punya..

Pastu tak semena2 hujan pulak, dari rintik2 jadi lebat selebat2 nya..terpaksa pandu perlahan sambil dengar radio..entah mcamana Era putar lagu ni..aduh duh duh..aku rasa nak MATI mendengar nya..bayang kan lah dalam hujan dengar lagu jiwang nih...hadoyyyyyy

Jom layannnnnnnn...




yg baik dr Allah, yg buruk dr hamba jua

0 dah luah kan rasa:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

sila lah tinggalkan jejak...
agar saya tahu anda ada singgah
saya sangat menghargai nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...